2014年4月18日星期五

Les meilleures Avaya 132-S-712-2 examen pratique questions et réponses

Le Certificat Avaya 132-S-712-2 est un passport rêvé par beaucoup de professionnels IT. Le test Avaya 132-S-712-2 est une bonne examination pour les connaissances et techniques professionnelles. Il demande beaucoup de travaux et efforts pour passer le test Avaya 132-S-712-2. Pass4Test est le site qui peut vous aider à économiser le temps et l'effort pour réussir le test Avaya 132-S-712-2 avec plus de possibilités. Si vous êtes intéressé par Pass4Test, vous pouvez télécharger la partie gratuite de Q&A Avaya 132-S-712-2 pour prendre un essai.

Dans cette société, il y a plein de gens talentueux, surtout les professionnels de l'informatique. Beaucoup de gens IT se battent dans ce domaine pour améliorer l'état de la carrière. Le test 132-S-712-2 est lequel très important dans les tests de Certification Avaya. Pour être qualifié de Avaya, on doit obtenir le passport de test Avaya 132-S-712-2.

Code d'Examen: 132-S-712-2
Nom d'Examen: Avaya (Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam)
Questions et réponses: 62 Q&As

Pass4Test peut offrir nombreux de documentations aux candidats de test Avaya 132-S-712-2, et aider les candidats à réussir le test. Les marétiaux visés au test Avaya 132-S-712-2 sont tout recherchés par les experts avec leurs connaissances professionnelles et les expériences. Les charactéristiques se reflètent dans la bonne qualité de Q&A, la vitesse de la mise à jour. Le point plus important est que notre Q&A est laquelle le plus proche du test réel. Pass4Test peut vous permettre à réussir le test Avaya 132-S-712-2 100%.

Ajoutez le produit de Pass4Test au panier, vous pouvez participer le test avec une 100% confiance. Bénéficiez du succès de test Avaya 132-S-712-2 par une seule fois, vous n'aurez pas aucune raison à refuser.

Aujourd'hui, c'est une société pleine de gens talentueux, la meilleure façon de suivre et assurer la place dans votre carrière est de s'améliorer sans arrêt. Si vous n'augmentez pas dans votre carrière, vous êtes juste sous-développé parce que les autres sont meilleurs que vous. Pour éviter ce cas, vous devez vous former successivement.

132-S-712-2 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/132-S-712-2.html

NO.1 Which feature meets the needs of customers who want to run jobs that play messages
to both phones
answered by live customers and phones answered by answering machines?
A.Autowrap
B.Virtual Agent
C.Agent Blending
D.Managed Dialing
Answer:B

Avaya   132-S-712-2 examen   certification 132-S-712-2

NO.2 The Avaya Proactive Contact access server provides which two functions within the
system? (Choose
two.)
A.connects calls to agents
B.manages the internal LAN
C.serves as a dial-in point for access to the digital switch and CPU
D.is the interface that supervisors and agents use on their computers
Answer:B C

Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2

NO.3 Which two telemarketing situations would merit greater than a 2:1 line to agent ratio?
(Choose two.)
A.using unconfirmed contact data
B.using one of the call blending solutions
C.using unsolicited calling lists (cold calling individuals)
D.calling customers with multiple contact numbers (home, business, etc.)
Answer:A C

certification Avaya   certification 132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2

NO.4 Your customer has a group of agents that handle clerical and other duties and who
handle calls only
when needed. A supervisor notifies these agents when they need to answer calls because
calls are
queueing or being abandoned. However, the response is often too late to be of much help
and the result
is many abandoned calls. Which Avaya Proactive Contact feature meets this customer's
needs?
A.Virtual Agent
B.Person to Person
C.Intelligent Call Blending
D.Native Voice & Data Transfer
Answer:B

Avaya   132-S-712-2 examen   certification 132-S-712-2   132-S-712-2

NO.5 What is Update Time?
A.the time period that begins when the agent greets the customer and ends when the
customer hangs up
B.the time period that begins when the customer hangs up and ends when the agent
releases the
customer record
C.the time period that begins when the agent releases the customer record and ends when
the agent
receives the next call
D.the time period that begins when the customer first tells the agent pertinent information and
the agent
records it and ends when the agent releases the record
Answer:B

Avaya examen   132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2

NO.6 When using the Avaya Solution Designer tool, the License Quantity for Agent
Connections should be
equal to the total number of _____.
A.agents in a typical shift
B.simultaneous headset connections
C.inbound lines purchased by the customer
D.outbound lines purchased by the customer
Answer:B

Avaya examen   132-S-712-2   certification 132-S-712-2

NO.7 Your customer has difficulty sorting through their current system's reports to give
supervisors
information that pertains only to their particular group. Which feature should in Avaya
Proactive Contact
meets the customer's need?
A.Shared Lists
B.Unit Work List
C.List Distribution
D.HierarchyManager
Answer:D

certification Avaya   certification 132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2 examen

NO.8 Your customer runs a collections call center. When an inbound call comes in, your
customer wants be
able to keep the customer from being called back on the outbound jobs if payment was
received on the
inbound call. Which feature automatically marks records as uncallable on outbound jobs if the
agent uses
a code indicating an inbound call resulted in a payment from the customer?
A.Do Not Call
B.Sales Verification
C.Generic Postupdate
D.Realtime Campaign Update
Answer:D

Avaya examen   132-S-712-2   132-S-712-2 examen

NO.9 Which tool is new to the Editor Application in the Avaya Proactive Contact Supervisor
software?
A.verification of jobs
B.record selection reports
C.messages files and scripts
D.IVR fields in record selections
Answer:C

certification Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2 examen   132-S-712-2 examen   132-S-712-2 examen

NO.10 You are using the Avaya Solution Designer. What is the correct input on the ACD line
on the Predictive
Agent Blend software screen for an Avaya Proactive Contact System using Predictive Agent
Blending
with one ACD?
A.leave line blank
B.type in the number 1
C.leave line at the default (0)
D.type in the ACD brand name
Answer:C

certification Avaya   132-S-712-2   certification 132-S-712-2   certification 132-S-712-2   132-S-712-2 examen   132-S-712-2 examen

La grande couverture, la bonne qualité et la haute précision permettent le Pass4Test à avancer les autre sites web. Donc le Pass4Test est le meilleur choix et aussi l'assurance pour le succès de test Avaya 132-S-712-2.

没有评论:

发表评论